רהיטים למשרד

רהיטים למשרד שונים מהרהיטים שבוחרים לבית כי הם לצורכי עבודה ומראה ייצוגי. הם צריכים לנצל את המקום בצורה מיטבית והאחסון בהם הוא של דברים משרדיים ולא דברים שיש בבית כמו בגדים או צעצועים.

בחירת רהיטים למשרד צריכה להתחשב בכמה דברים כמו גודל המשרד, מספר העובדים, כמות המבקרים, מראה ייצוגי וצרכי האחסון של קלסרים ומסמכים.

עוד מחשבה צריכה להיות המחיר של הריהוט. כמו לבית גם למשרד יש ריהוט פשוט וריהוט יוקרתי. רצוי גם להתאים את הריהוט ללוגו ולצבעים של העסק.

רהיטים שצריך למשרד:

  • ארון מתכת או מעץ לאחסון מסמכים
  • ארון ויטרינה שהוא גם לאחסון וגם לתצוגה
  • דלפק קבלה שנמצא בכניסה למשרד
  • כסאות המתנה לאורחים בכניסה
  • שולחנות לעובדים
  • שולחן מנהלים שהוא גדולים ויוקרתיים מהשולחנות של העובדים
  • כסאות מנהלים
  • כסאות לעובדים
  • שולחן חדר ישיבות שצריך להתאים לגודל של חדר הישיבות ולמספר הנוכחים בכל ישיבה. בשולחן זה יש בדרך כלל שקעים וחיבורים למחשבים נייד ולמקרן
  • מטבחון משרדי שהוא קטן ממטבח בייתי והוא מכיל בדרך כלל ארונות לאחסון כיבוד וכלים חד פעמיים, כיור עם ברז, מקום למכונת קפה, מקום למתקן מים מינרליים ולפעמים גם מדיח כלים קטן
  • כסאות למטבח שהם כסאות פשוטים או כסאות בר
  • ארון מגירות

בהרבה חברות יש גם חללי עבודה משותפים. גם להם צריך לתכנן ריהוט משרדי שיהיה נח ופונקציונלי.

כסא מנהלים
כסא מנהלים

ריהוט חדר ישיבות